Ważny komunikat dla Klientów

Strona główna > Ważny komunikat dla Klientów

Szanowni Państwo !

W związku z wprowadzeniem na terenie całego kraju stanu zagrożenia epidemicznego, mając na uwadze potrzebę zapewnienia bezpieczeństwa zarówno naszych pracowników, jak i klientów, z dniem 16 marca 2020r. wprowadzamy szczególne procedury dotyczące samodzielnego odbioru zamówień z magazynów KAKADO.

Uprzejmie prosimy stosować się do niżej opisanych procedur, które obowiązywać będą DO ODWOŁANIA.

  1. Ze względu na czasową potrzebę ograniczenia kontaktów osobistych prosimy o nie wchodzenie na teren siedziby Kakado bez uprzedniego umówienia i ustalenia terminu wizyty. Prosimy o składanie zamówień jedynie telefonicznie lub przez pocztę e-mail.
  2. Po przygotowaniu zamówienia do odbioru pracownik Kakado skontaktuje się z Państwem i uzgodni najszybszy możliwy termin wizyty i odbioru towaru.
  3. Jeśli odbiór zamówienia wymaga płatności przed odbiorem prosimy o dokonanie zapłaty w kasie znajdującej się w budynku głównym Kakado.

Zalecamy dokonywanie płatności w sposób bezgotówkowy.

  1. Zamówiony i opłacony towar zostanie wystawiony na rampę magazynową przez delegowanego specjalistę-magazyniera. Prosimy o samodzielne załadowanie towaru.

Obowiązuje całkowity zakaz wchodzenia klientów na teren magazynu.

  1. W przypadku konieczności udzielenia pomocy w załadunku należy poinformować magazyn telefonicznie, pod numerem: 691 691 398
    Delegowany pracownik magazynu dokona załadunku towaru do Państwa pojazdu.
  2. Klient bądź kierowca podczas załadunku powinien pozostawać w kabinie pojazdu.
  3. Należy unikać kontaktu osobistego z pracownikami magazynu, a wszelkie zalecenia przekazywać pracownikom magazynu telefonicznie, ewentualnie z zachowaniem bezpiecznej odległości
    min. 2 metrów.

Liczymy, że powyższe ograniczenia pozwolą nam wszystkim współpracować w sposób bezpieczny i przeczekać trudny czas zagrożenia epidemicznego.

Zarząd i Załoga
Kakado.